شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

جک بتا چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش پیشرفت های علمی وسایل جدید مانند جک بتا تولید و یا وارد کشور ششده اند که باعث سهولت کار و افزایش راحتی و امینی افراد شده اند. جک بتا  به انچه که می خواهید چه از نظر امنیتی و چه از نظر سهولت استفاده برسید. شرکت اشل جک بتا  را به بهترین قیمت و همچنین با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. جک بتا با کیفیت بالااز نظر جنس دارای جنس آلومینیوم چدنی برای تهیه استحکام و استفاده دراز مدت ساخته می شود ، جک بتا دارای بازوی استیل ، فنرهای فولادی با کشش بالا و پیستون و پیینوهای گرمایشی می باشد. همچنین برای تقویت مقاومت در برابر خوردگی ، جک بتا در یک روکش پودری پوشش داده شده است. با استفاده از تجهیزات سخت افزاری ، می توانید اجازه دهید جک بتا کار درب را انجام دهد. با حفظ آرامش و امنیت ، جک بتا به شما اجازه می دهد تا درب را به آرامی روی ببندید تا بتوانید از اتوماتیک ، بدون دست و بسته شدن و چفت شدن درب لذت ببرید.

بازوی جک بتا باعث می شود که درب شما به آرامی باز و بسته شود تا ورودی و خروج مطلوبی داشته باشد ، هنگام باز و بسته شدن تداخلی نداشته باشد. جک بتا  دارای قابلیت است که متناسب با نیاز شما در دسترس قرار خواهد گرفت. جک بتا  دارای انواع و اندازه های متفاوت و مختلف است که می توانید بسته به نیاز خود ان را تهیه کنید. طراحی جک بتا با وزن حداکثر 125 پوند با حداقل عرض 36 اینچ ، طراحی سطح نصب به شما امکان می دهد تا ضمن ارائه کنترل کامل ، این جک بتا را در هر منطقه پر رفت و آمد نصب کنید.  

جک بتا برای نصب سریع و آسان طراحی و برنامه ریزی شده است. جک بتا با ایمنی بهینه و سهولت استفاده در ذهن ایجاد شده است. طراحی و برنامه آن دارای عملکرد از راه دور ، عملکرد کنترل رادیو ، تایمر خودکار ، کلیه وسایل ایمنی و ورودی است و در صورت لزوم ساده است. برای نهایی کردن برخی از توابع برنامه ریزی شده و آماده است.

امکانات جک بتا:

جک بتا  دارای امکتناتی مانند: تشخیص برخورد درب و یا آهسته باز و بسته شدن درب پارکینگ،در زمان هایی که ممکن است خطای برق راه اندازی اتفاق بیفتد ازحفاظت برخوردار است. جک بتا دارایفرایند اتوماتیک می باشد. این نوع از جک های ما دارای ولتاژ های مناسب برای مثال 220 می باشد. و یا در طراحی جک بتا سعی شده است توان مصرفی بالایی استفاده شود. این نوع از جک شرکت اشل دارای قدرت برنامه ریزی برای کنترل حرکت به صورت تمام اتوماتیک می باشد.شرکت ما جک بتا را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. همچنین قیمت جک بتا ما نسبت به دیگر فروشندگان بسیار مناسب و مقرون صرفه جهت تهیه مشتریان می باشدواین نوع از جک دارای وزن های متفاوت و با قدرت های کششی مختلف و بالا و بسیار پر کاربرد می باشد.

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : جک بتا, نویسنده : eshel eshel بازدید : 501 تاريخ : چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت: 13:25

انتقال تصاویر هایک ویژن

در این مقاله ، مرحله به مرحله پیکربندی تلفن همراه خود را برای دسترسی به Hikvision DVR از راه دور (از طریق اینترنت) برای انتقال تصاویر هایک ویژن پیدا خواهید کرد.

فرایند انتقال تصاویر هایک ویژن فقط برای DVR ها نیست بلکه با دوربین های IP نیز کار می کند ، بنابراین می توانید نحوه پیکربندی دوربین IP Hikvision را نیز بر روی موبایل بیاموزید. فقط خواندن را ادامه دهید .

مراحل دستیابی به انتقال تصاویر هایک ویژن از طریق موبایل بسیار ساده است. کافیست برنامه iVMS-4500 را در تلفن همراه نصب کنید ، روی دکمه Hik-connect کلیک کنید تا یک حساب کاربری ایجاد کرده و در آخر با اشاره کردن دوربین موبایل به DVR QR Code ، DVR را اضافه کنید. این فرایند بسیار ساده است و برای نمای از راه دور Hikvision کار می کند.

 

 

 

سیستم عامل صحیح را برای دستگاه Hikvision Encoder / DVR خود بارگیری و تأیید کنید تا بتوانید انتقال تصاویر هایک ویژن را به خوبی انجام دهید.

فرایند مرحله به مرحله انتقال تصاویر هایک ویژن

معمولاً مردم عجله دارند کارها را عملی کنند ، به همین دلیل این مقاله ابتدا گام به گام نحوه نصب و پیکربندی برنامه موبایل برای انتقال تصاویر هایک ویژن را نشان می دهد.

برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

فقط کافی است Play Store را در دستگاه های Android یا App Store در دستگاه های IOS باز کنید تا برنامه Hikvision iVMS-4500 را بارگیری و نصب کنید.

برنامه iVMS-4500 را باز کنید و بر روی دکمه کلیک کنید تا منوی سمت چپ باز شود و سپس بر روی دکمه Hik-Connect کلیک کنید.

اگر این اولین بار است که از برنامه استفاده می کنید ، مجبور به ایجاد یک حساب کاربری هستید ، در پنجره  فقط روی "ثبت نام HIk-Connect" کلیک کنید.

صندوق ورودی نامه الکترونیکی خود را بررسی کنید تا کد تأیید ارسال شده توسط Hikvision را دریافت کنید.

کد تأیید را وارد کنید ، روی دکمه بعدی کلیک کنید و رمز عبور ایجاد کنید.

برنامه iVMS-4500 را باز کرده و روی دکمه افزودن (+) کلیک کنید.

برنامه دوربین را برای اسکن کد QR که در DVR شما قرار دارد ، باز می کند تا انتقال تصاویر هایک ویژن انجام شود.

پنجره بعدی کد تأیید واقع در DVR شما را می پرسد.

پس از وارد کردن کد تأیید ، برنامه DVR متصل را نشان می دهد. برای انتقال تصاویر هایک ویژن کافیست روی دکمه "نمایش زنده" کلیک کنید.

برای انتقال تصاویر هایک ویژن با دستگاه pc خود نیز همین مراحل را باید طی کنید و پس از تنظیم آدرس IP شما ، آماده انتقال تصاویر هایک ویژن است. با قرار دادن یک انتهای کابل اترنت در درگاه LAN دستگاه ، لپ تاپ خود را به داخل واحد وصل کنید و دیگری را در کارت شبکه خود قرار دهید و انتقال تصاویر هایک ویژن را به خوبی انجام دهید.

انتقال تصاویر هایک ویژن مساله بسیار مهمی است و امیدوار هستیم انتقال تصاویر هایک ویژن را برای شما به خوبی توضیح داده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصاویر هایک ویژن می توانید به سایت شرکت اشل مراجعه کنید این شرکت انتقال تصاویر هایک ویژن را به خوبی برای شما کامل تر توضیح می دهد و با تصاویر زیبا انتقال تصاویر هایک ویژن را به خوبی نشان می دهد.

 

 

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : انتقال تصاویر هایک ویژن, نویسنده : eshel eshel بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 11:55

دستگاه nvrچیست و چه کاری انجام می دهد؟

دوربین مدار بسته در اکثر مشاغل امروزه دارای اهمیت است ، اما برای ثبت و ذخیره داده ها برای بازیابی بعدی ، یک سیستم نظارت بر دوربین مدار بسته باید توسط سایر تجهیزات پشتیبانی شود.

دستگاه nvrیک نرم افزار است که فیلم را با فرمت دیجیتالی در درایو دیسک ، فلش USB ، کارت حافظه SD یا سایر دستگاه های ذخیره سازی انبوه ضبط می کند.

بنابراین تفاوت بین DVR و دستگاه nvrچیست؟

یک دستگاه nvr با DVR تفاوت عمده ای دارد به این معنا که در مکان آن محدود نیست و تقریباً در هر مکانی قرار دارد. دستگاه nvr فقط باید در همان شبکه LAN به دوربین های مبتنی بر IP که در سیستم نظارت بر دوربین مدار بسته استفاده می کنید باشد.

به بیان ساده تر ، یک دستگاه nvr یا شبکه ضبط کننده ویدیو یک تمایز دهنده متمایز نسبت به سلف خود ، DVR یا Digital Video Recorder ارائه می دهد ، و این بدان معنی است که ورودی آن به جای اتصال مستقیم به ضبط ویدیو ، بر روی یک شبکه اختصاص داده می شود. کارت ویدئویی که بر روی DVR ضبط شده است در نقطه DVR رمزگذاری و پردازش می شود ، در حالی که فیلم بر روی دستگاه nvr بطور مستقیم در دوربین رمزگذاری و پردازش می شود و سپس برای ذخیره سازی یا مشاهده از راه دور به دستگاه nvr  پخش می شود.

دستگاه nvr یک سیستم کامل است که شامل رایانه و نرم افزار است و به طور معمول اختصاصی و قابل توسعه نیست.

 

دستگاه nvr چه کارکردهایی دارد؟

طیف وسیعی از دستگاه nvr برای استفاده در دسترس هستند و همه آنها ویژگی های کمی متفاوت و انعطاف پذیری استفاده را ارائه می دهند.

 

انواع مختلف دستگاه nvr

دستگاه nvr- این یک ضبط کننده فیلم ویدیویی در سطح ورودی برای خانه ، فروشگاه خرده فروشی یا برنامه های دفتر کوچک شما است. با بسیاری از دوربین های IP سازگار است ، بدون نیاز به سخت افزار و نرم افزار خاصی لازم است. شما فقط باید با چند کلیک NVR را به دستگاه متصل به LAN (سوئیچ یا روتر) خود وصل کنید و هر دوربین IP متصل را جستجو و پیکربندی می کند ، هیچ اضافی کار مورد نیاز می توانید از طریق شبکه محلی یا اینترنت از طریق اینترنت به طور همزمان به 4 دوربین IP وصل شوید.

نحوه نصب دستگاه nvr

NVR یک دیسک سخت خارجی رابط SATA را پشتیبانی می کند. دروازه داخلی در جداسازی اتصال دوربین شبکه و اتصال شبکه داده به منظور جلوگیری از احتقان شبکه کمک می کند. چهار ورودی دیجیتال کاربردی و یک رابط خروجی دیجیتال قادر به ادغام با سنسورهای امنیتی و زنگ های امنیتی هستند. دستگاه nvr بهترین کیفیت و بالاترین عملکرد را در ضبط ویدیو شبکه تضمین می کند.

بنابراین بسته به شرایط فردی شما ، دستگاه nvr وجود دارد که مناسب باشد. شرکت اشل در دوربین مدار بسته تخصص دارد و می تواند در مورد اینکه کدام نوع دستگاه nvr به بهترین وجه متناسب با نیاز شما است ، پشتیبانی و مشاوره ارائه دهد.

آیا می خواهید در مورد دستگاه nvr و گزینه های نظارت دوربین مدار بسته مناسب برای شما بدانید؟ امروز با شرکت اشل تماس بگیرید.

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : دستگاه nvr, نویسنده : eshel eshel بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 12:40

خبرنامه